Hoe geef ik een adreswijziging door?
Je nieuwe adres kan je uitsluitend schriftelijk aan de klantenservice doorgeven en minimaal 3 weken van tevoren. Vermeld daarbij je abonneenummer.
Ik heb mijn tijdschrift deze maand niet ontvangen. Hoe kan ik deze alsnog krijgen?
Je kan een mail sturen aan de klantenservice. Zij zorgen ervoor dat het tijdschrift binnen 4-10 werkdagen wordt nageleverd.
Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee. Je kiest voor een bepaalde looptijd bij het abonnement (half jaar, 1 jaar of 2 jaar). Na deze looptijd wordt het abonnement automatisch verlengd en is deze maandelijks opzegbaar.
Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?
Eén mail naar de klantenservice is voldoende om jouw abonnement stop te zetten. Binnen 14 dagen ontvang je een bevestiging van het opzeggen, hierin staat wanneer je het laatste tijdschrift ontvangt.
Mijn tijdschrift is beschadigd bezorgd. Kan ik een nieuwe ontvangen?
Je kan een mail sturen aan de klantenservice. Zij zorgen ervoor dat het tijdschrift binnen 4-10 werkdagen wordt nageleverd.